Poslední volná místa pro školní rok 2025/26 – Podej přihlášku co nejdříve!
Předměty
Ty „nejvíc“ předměty, které budeš studovat
Předměty, které tě posunou kupředu
Studijní plán nezahrnuje fantastické workshopy všeho druhu, které tě taky čekají.
Reklamní, studiová a reportážní Fotografie
2 semestry
Naučíš se, co je podstatné pro fotografii, jak vnímat světlo, komponovat a jak hledat vhodné téma. Nefotografové se naučí analyticky rozeznávat dobré fotografie od horších a fotografové se díky praktickým cvičením naučí, jak realizovat své projekty „od A do Z“.
Co se naučíš
Tipy a triky ve fotografování
Reportážní fotografie
Úprava fotek
Jak nastavit foťák
Jak pracovat se světlem
Reklamní & mediální Tvůrčí seminář
5 semestrů
TOP předmět mezi studenty
Nahlédneš do „redakční kuchyně“, naučíš se pracovat s mikrofonem a kamerou ve studiu i v terénu, poznáš blíže práci lidí v různých typech médií.
Co se naučíš
Práce s mikrofonem
Práce v multimediálním studiu
Příprava rozhovoru
Práce v terénu
Jak pracovat s informacemi
Reklamní a filmová Kamera
2 semestry
Špičková technika
Naučíš se základy práce s kamerou a střihem tak, abys mohl začít točit atraktivní videa. Budeš umět používat studiovou techniku a software ke zpracování obrazu i zvuku.
Co se naučíš
Zásady práce s kamerou
Správná kompozice
Kreativní práce se světlem
Úprava videa
Jak nastavit kameru
Rádio a televize Komunikační dovednosti
2 semestry
Praxe v moderním multimediálním studiu
Správná komunikace je základem každého úspěchu. Zábavnou a kreativní formou se naučíš zvládat jakékoli komunikační situace.
Co se naučíš
Prezentovat
Argumentovat
Vyjednávat
Týmová komunikace a spolupráce
Verbální i neverbální komunikace
Bude se ti hodit
Předměty, díky kterým doplníš praxi
Marketingová komunikace
1 semestr
Teorie je sice základ, ale praxe a trénink tě naučí využívat všechny marketingové nástroje tak, ať to dává smysl a má efekt. Vyzkoušíš si autentické a reálné situace, které využiješ ve své praxi.
Online marketing
1 semestr
Online marketing každým dnem nabírá na větší a větší důležitosti a my tě naučíme, jak z toho vytěžit maximum. A hlavně máme pro tebe skvělou příležitost… během výuky budeš tvořit příspěvky na sociální sítě školy!
Mediální studia
4 semestry
Každý člověk pohybující se ve světě médií, marketingu PR či jakékoliv jiné tvůrčí činnosti by měl chápat dění kolem něj v souvislostech a kriticky vyhodnocovat informace, které jsou mu předkládány. V mediálních studiích si řekneme, jak na to.
Krizová komunikace
1 semestr
Nenech se zaskočit otázkou novináře či nečekanou situací a vyřeš vše bez zmatků a s elegancí profesionála! Nauč se odhadnout rizika, připrav krizový plán a osvoj si fungující návyky komunikace pod tlakem času a stresu. Protože kdo je připraven, nebývá překvapen!
Český jazyk
4 semestry
Čeština je předmět, ve kterém se naučíš nejen to, jak správně mluvit, ale i psát bez chyb. A hrubka v životopisu pro budoucího zaměstnavatele vypadá opravdu hloupě.
Stylistika
2 semestry
Vybrat správné slovo, které vystihuje přesně to, co chceme říct, není pokaždé jednoduché. A při práci ve studiu se naučíš, že krátký proslov se dá zvládnout i bez „vycpávkových“ slov prostě a vlastně.
Žurnalistické žánry
1 semestr
Napsat zprávu tak, abyste zaujali čtenáře, není vůbec lehké. Napsat reportáž, komentář či glosu, to je ještě těžší. V našich hodinách se to ale naučíš! A také se dozvíš, co to je obrácená pyramida.
Redigování textů
2 semestry
Editor, který text rediguje, musí věnovat pozornost hned několika věcem najednou. Hledá chyby češtinářské, věcné a zároveň přemýšlí nad tím, jak text zjednodušit. A je to předmět, díky kterému si obohatíš své znalosti v mnoha oborech.
Podnikání v médiích
2 semestry
Co je to vlastně podnikání a jak podnikat úspěšně? V tomto předmětu poznáš interaktivní formou teorii podnikání, pochopíš správnou cenotvorbu, a hlavně si prakticky podnikání vyzkoušíš.
Informační technologie
5 semestrů
Nečekej návod na ovládání počítače nebo teorii, jak funguje. Tady se naučíš pracovat s grafikou od základů až po složitější cvičení, ale vždy zábavnou formou! Nebude chybět ani tvorba vlastní webové stránky či firemní identity.
Management
1 semestr
Někdo jasně ví, že chce být šéf. Ale i ten, který říká, že by nikdy lidi vést nechtěl, se stejně s nimi potkává. Naučíš se interaktivní a kreativní techniky vedení lidí.
Výzkum médií
2 semestry
Proč zkoumat média a veřejné mínění? Jak poznat kvalitní a nekvalitní průzkum? Co je při takovém výzkumu důležité? Na tyto otázky (a mnoho dalších) ti odpovíme!
Psychologie
2 semestry
V tomto předmětu budeš mít příležitost k sebepoznání v oblasti svého budoucího profesního směřování, naučíš se asertivně komunikovat a seznámíš se se způsoby, jak pracovat se stresem a psychickou zátěží. Celý semestr se budeš věnovat kreativitě, tvořivosti a psychologii reklamy.
Základy ekonomiky médií
1 semestr
Získáš povědomí o ekonomickém dění u nás i ve světě a budeš umět reagovat a diskutovat nad základními medializovanými tématy z oblasti mikro a makroekonomie.
Reklama a reklamní tvorba
2 semestry
Reklama na nás působí po celý den, a to až 5 000krát! Je to soubor kreativity, pocitů, umění využít okamžitý nápad. Reklama prodává! My tě naučíme, jak na to!
Sociologie médií
1 semestr
Budeš moci chápat a reflektovat ze sociologického pohledu vztah mezi médii a společností, ve které žijeme.
Anglický jazyk
5 semestrů
Zlepšíš si svou schopnost komunikovat v angličtině! Dostaneš možnost číst, poslouchat, psát a především mluvit anglicky o kulturních, ekonomických, společenských a jiných tématech.
Politologie
1 semestr
Naučím tě hledat souvislosti v tom, co se děje okolo nás a ve světě. Získáš argumenty proti dezinformacím a zlepšíš si kritické myšlení.
Španělský jazyk
4 semestry
V našich lekcích se naučíš základy jazyka… mluvit, rozumět, číst a psát španělsky!
Německý jazyk
4 semestry
V němčině se naučíš porozumět základní běžné konverzaci, odpovídat na otázky a sám se taky ostatních ptát na to, co tě zajímá. Mrkneme se i na německou gramatiku a vyzkoušíme si pracovat s texty, kterým úplně nerozumíme, ale které se naučíme rozklíčovat.
Etika a právo v médiích
1 semestr
Už jsi někdy slyšel o aféře Watergate, „náhubkovém zákonu“, etickém kodexu nebo „kuřimské kauze?“ Jak vlastně novinář chrání svůj zdroj a co obsahuje tiskový zákon? Naučíš se, čím se při práci v médiích musíš řídit, ať „nenarazíš“.
Rétorika
1 semestr
Rétorika patří k nejstarším jazykovým disciplínám. Kvalita mluvené řeči, správná výslovnost, jasná formulace vyřčeného a pohotové vyjadřování: to by mělo být erbovním znakem každého vzdělaného člověka.
PR a korporátní komunikace
2 semestry
V předmětu PR se naučíš budovat vztahy s externí i interní veřejností, získáš dovednosti ovládání nástrojů a technik PR, díky kterým budeš ovlivňovat mínění i postoje cílových skupin a získávat od nich zpětnou vazbu. V korporátní komunikaci se budeme zabývat budováním značky a jejího mediálního obrazu či tvorbou společensky odpovědné komunikace.
Zajímá tě něco dalšího?
Neváhej a kontaktuj nás na jedné z těchto platforem.