fbpx

Obor mediální komunikace

Zaměř se na to, co tě baví! Staň se diplomovaným specialistou v oboru

Fotografie, videoprodukce, sociální sítě, reklama & marketing, žurnalistika, copywriting a další.
Tohle je Mediální komunikace.

Chceš být u toho, když moderátor pronese další epickou hlášku v rádiu? Být součástí marketingového týmu Kofoly? Poznat herce, moderátory, marketingové týmy nebo slavné publicisty? Pak je pro tebe studium s praxí na VOŠMET jasná volba.

CO JE TO TA

MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE?

Narozdíl od jiných oborů studium mediální komunikace přebírá to nejlepší z jednotlivých oblastí marketingu, žurnalistiky, publicistiky, on-line i off-line médií. 

Získáš přehled o aktuálních trendech v mediální komunkaci. Výukové osnovy pravidelně aktualizujeme na základě novinek a zkušeností v oboru, takže budeš mít stále čerstvé informace.

Výhody studia mediální komunikace

Po absolvování tohoto oboru budeš mít praktické znalosti a dokážeš je využít pro budování značky, ať už firemní, nebo osobní napříč všemi médii. Budeš mít přehled o tom, jak fungují jednotlivé komunikační kanály a jak správně cílit myšlenky na různé skupiny lidí.

Během studia se zdokonalíš v mluvené formě, dostaneš se do rádia nebo do televize a vyzkoušíš si moderátorské techniky. Setřeseš ze sebe stres při veřejném vystupování. 

Vezmeš do ruky foťák a naučíš se různé styly tvorby kreativní fotografie i za použití mobilu a dále s nimi pak pracovat v marketingové komunikaci. Profesionální kameramani tě vezmou do terénu, kde si natočíš vlastní videa a provedeš následnou postprodukci, aby tvé video předávalo správnou emoci.

Mimo oblast multimédií se budeš aktivně věnovat i písemné tvorbě ve formě prodejních textů, kreativních článků, unikátních prodejních argumentů a trefných výzev k akci. 

Naučíš se zpracovat požadavky klienta a vnést do toho svou kreativitu a nápaditost, založenou na poznání jeho zákazníků.

Kde se uplatníš

  • Reklamní textař
  • Redaktor
  • Moderátor
  • PR manažer
  • Reklamní fotograf
  • Produkční
  • Filmař
  • Creative director
  • Art director
  • Digital designer
  • Projektový manager
  • a další odvětví ...
Spisovatel, fotograf, freelancer, developer .... znalosti využiješ prakticky ve všech oborech
Znalosti využiješ kdekoliv

Díky praxi a kontaktům, budeš mít všude dveře otevřené. Pokud se vydáš po vlastní cestě, můžeš využít své znalosti na vybudování vlastní úspěšné značky.

Komunita

Budeš mít kolem sebe spoustu stejně smýšlejících lidí, kteří tě můžou v čemkoliv podpořit.

Práce odkudkoliv na světě

Nikdy nebylo jednodušší sdílet informace z jakéhokoliv místa na světě. Díky internetu můžeš pracovat třeba z Bali a rozvíjet mediální strategii na pláži.

Po absolvování budeš mít praktické znalosti a dokážeš je využít pro budování značky, ať už firemní, nebo osobní, napříč všemi médii. Budeš mít přehled o tom, jak fungují jednotlivé komunikační kanály a jak správně cílit myšlenky na různé skupiny lidí.

Mediální průmysl stále hledá kreativní lidi, kteří jsou zapálení pro věc a nebojí se přicházet s originálními nápady! 

Workshopy během studia

Zúčastníš se workshopů, pod křídly známých osobností, od herců přes moderátory, po marketéry, které na VOŠMET budeme hostovat. Předají ti své zkušenosti, rady a tipy.

Budeš pracovat na smysluplných projektech

Dostaneš příležitost pracovat na vlastních projektech s podporou školy nebo na reklamních kampaních pro menší firmy i nadnárodní korporace. Výhodou je, že získáš silné know-how jejich strategie. Díky každodenní praxi se budeš neustále rozvíjet. Naučíš se pracovat v týmu a dotáhnout každý projekt až do konce.

Něco málo z toho, co se během studia dozvíš

Mediální komunikace si bere z každého odvětví to nejlepší

Témata, která během studia budeme probírat by vydaly na pár stránek. Níže jsme vypsali pár nejzajímavějších.

Marketing a reklama

  • Marketingová a reklamní strategie
  • Kvalitativní a kvantitativní uživatelský výzkum
  • Cílové skupiny — komunikace a ovlivňování
  • Účinná reklamní kampaň
  • Brand management
  • Psychologie prodeje

Mediální komunikace

  • Pravidla komunikace na sociálních sítích
  • Fungování rádia a televize
  • Příprava rozhlasové nebo televizní reportáže
  • Pravidla mluvené komunikace
  • Kreativní PR
  • Krizová komunikace
  • Nejúčinnější metody copywritingu

Projektové řízení

  • Analýza rizika mediálního projektu
  • Informační zdroje pro projekty
  • Nejefektivnější využítí času a organizace projektu

Aby toho nebylo málo, dozvíš se jak...

  • sestavit brand a komunikaci na sociálních sítích a tvořit základnu fanoušků
  • sestavit rozpočet na marketing a reklamu
  • vytvořit cíle a strukturu reklamní kampaně
  • tvořit marketingovou a reklamní strategii, zaměřenou na danou cílovku
  • vybrat správnou skupinu respondentů
  • dělat uživatelský výzkum pro reklamní a marketingové účely
  • psát neprůstřelné texty pro jednotlivé typy médií od facebooku až po noviny
  • vytvořit komunikační strategii a jak ji průběžně zdokonalovat
  • vytvořit účinný reklamní text
  • zjistit, co motivuje cílovou skupinu k nákupu
  • rozpoznat a aplikovat jednotlivé publicistické styly
  • vytvářet profesionální sazbu do tištěných médií formou vlastního časopisu
  • dělat dokonalé reklamní fotografie
  • natáčet profesionální video (na mobilu i kamerou) a jak na jeho postprodukci
  • moderovat v rádiu a v televizi
  • používat asertivní techniky v komunikaci
  • správně zacházet s hlasem a artikulovat
  • zvládnout trému při vystoupení
  • skvěle komunikovat v cizím jazyce od rodilých mluvčích (angličtina)
  • efektivně používat psychologii prodeje

Honí se ti hlavou spousta dalších otázek?

Volat můžeš od pondělí do čtvrtku.

Telefon: +420 596 133 920

E-mail: info@vosmet.cz

Chceš studovat mediální tvorbu na VOŠMET?

80 % PRAXE - 20 % TEORIE - 0 % MATIKY

Vyšší odborná škola Mediální tvorby v Ostravě

© 2019 VOŠMET | Ochrana osobních údajů