Obor mediální komunikace
Zaměř se na to, co tě baví! Staň se diplomovaným specialistou v oboru
Fotografie, videoprodukce, sociální sítě, reklama & marketing, žurnalistika, copywriting a další. Tohle je Mediální komunikace.
Chceš být u toho, když moderátor pronese další epickou hlášku v rádiu? Být součástí marketingového týmu Kofoly? Poznat herce, moderátory, marketingové týmy nebo slavné publicisty? Pak je pro tebe studium s praxí na VOŠMET jasná volba.
Jak ti název školy napovídá, budeš studovat mediální tvorbu, přesněji 3letý obor Mediální komunikace v prezenční formě nebo ve formě kombinované.
Vtáhneme tě do zákulisí mediálního průmyslu, poznáš, jak to chodí v rádiu, v televizi, v novinách a dalších odvětvích. Nabereš spoustu praktických i teoretických zkušeností a díky tomu se o tebe lidi v médiích poperou.
11 970 Kč (ušetříš 40 %)
13 965 Kč (ušetříš 30 %)
15 960 Kč (ušetříš 20 %)
17 955 Kč (ušetříš 10 %)
CO JE TO TA
MEDIÁLNÍ TVORBA?
Narozdíl od jiných oborů studium mediální komunikace přebírá to nejlepší z jednotlivých oblastí marketingu, žurnalistiky, publicistiky, on-line i off-line médií.
Získáš přehled o aktuálních trendech v mediální komunikaci. Výukové osnovy pravidelně aktualizujeme na základě novinek a zkušeností v oboru, takže budeš mít stále čerstvé informace.
Výhody studia mediální komunikace
Po absolvování tohoto oboru budeš mít praktické znalosti a dokážeš je využít pro budování značky, ať už firemní, nebo osobní napříč všemi médii. Budeš mít přehled o tom, jak fungují jednotlivé komunikační kanály a jak správně cílit myšlenky na různé skupiny lidí.
Během studia se zdokonalíš v mluvené formě, dostaneš se do rádia nebo do televize a vyzkoušíš si moderátorské techniky. Setřeseš ze sebe stres při veřejném vystupování.
Vezmeš do ruky foťák a naučíš se různé styly tvorby kreativní fotografie i za použití mobilu a dále s nimi pak pracovat v marketingové komunikaci. Profesionální kameramani tě vezmou do terénu, kde si natočíš vlastní videa, a provedeš následnou postprodukci, aby tvé video předávalo správnou emoci.
Mimo oblast multimédií se budeš aktivně věnovat i písemné tvorbě ve formě prodejních textů, kreativních článků, unikátních prodejních argumentů a trefných výzev k akci.
Naučíš se zpracovat požadavky klienta a vnést do toho svou kreativitu a nápaditost, založenou na poznání jeho zákazníků.
Kde se uplatníš
- Reklamní textař
- Redaktor
- Moderátor
- PR manažer
- Reklamní fotograf
- Produkční
- Filmař
- Creative director
- Art director
- Digital designer
- Projektový manager
- a další odvětví ...

Lektoři z oboru
Jak se někde říká, kdo umí, ten umí, a kdo neumí, ten učí. U nás to ale v žádném případě neplatí. Budou tě učit lektoři, kteří se pohybujou přímo v centru dění. Od profesionálních řečníků přes fotografy po zkušené žurnalisty.
Všechno, co potřebuješ, abys při studiu vynikl
Budeš používat nejmodernější techniku, postavíš se na stage a budeš mluvit nebo se vypravíš do terénu sbírat zkušenosti. Ve volném čase si můžeš připravit kafe v naší vybavené kuchyni a posedět s ostatními na pohodlných gaučích. Je toho spousta, že by to vydalo na pár stránek.
Spisovatel, fotograf, freelancer, developer ....
znalosti využiješ prakticky ve všech oborech
Díky praxi a kontaktům budeš mít všude dveře otevřené. Pokud se vydáš po vlastní cestě, můžeš využít své znalosti na vybudování vlastní úspěšné značky.
Budeš mít kolem sebe spoustu stejně smýšlejících lidí, kteří tě můžou v čemkoliv podpořit.
Nikdy nebylo jednodušší sdílet informace z jakéhokoliv místa na světě. Díky internetu můžeš pracovat třeba z Bali a rozvíjet mediální strategii na pláži.
Po absolvování budeš mít praktické znalosti a dokážeš je využít pro budování značky, ať už firemní, nebo osobní, napříč všemi médii. Budeš mít přehled o tom, jak fungují jednotlivé komunikační kanály a jak správně cílit myšlenky na různé skupiny lidí.
Mediální průmysl stále hledá kreativní lidi, kteří jsou zapálení pro věc a nebojí se přicházet s originálními nápady!
Workshopy během studia
Zúčastníš se workshopů pod křídly známých osobností, od herců přes moderátory, po marketéry, které na VOŠMET budeme hostovat. Předají ti své zkušenosti, rady a tipy.

Mediaring.cz
Podílej se na reálných projektech a získej praxi a zkušenosti už během studia!
Dostaneš příležitost pracovat na vlastních projektech s podporou školy nebo na reklamních kampaních pro menší firmy i nadnárodní korporace. Výhodou je, že získáš silné know-how jejich strategie. Díky každodenní praxi se budeš neustále rozvíjet. Naučíš se pracovat v týmu a dotáhnout každý projekt až do konce.
Něco málo z toho, co se během studia dozvíš
Témata, která během studia budeme probírat, by vydala na pár stránek. Níže jsme vypsali pár nejzajímavějších.
Marketing a reklama
- Marketingová a reklamní strategie
- Kvalitativní a kvantitativní uživatelský výzkum
- Cílové skupiny — komunikace a ovlivňování
- Účinná reklamní kampaň
- Brand management
- Psychologie prodeje
Mediální komunikace
- Pravidla komunikace na sociálních sítích
- Fungování rádia a televize
- Příprava rozhlasové nebo televizní reportáže
- Pravidla mluvené komunikace
- Kreativní PR
- Krizová komunikace
- Nejúčinnější metody copywritingu
Projektové řízení
- Analýza rizika mediálního projektu
- Informační zdroje pro projekty
- Nejefektivnější využítí času a organizace projektu
Aby toho nebylo málo, dozvíš se jak...
- sestavit brand a komunikaci na sociálních sítích a tvořit základnu fanoušků
- sestavit rozpočet na marketing a reklamu
- vytvořit cíle a strukturu reklamní kampaně
- tvořit marketingovou a reklamní strategii, zaměřenou na danou cílovku
- vybrat správnou skupinu respondentů
- dělat uživatelský výzkum pro reklamní a marketingové účely
- psát neprůstřelné texty pro jednotlivé typy médií od facebooku až po noviny
- vytvořit komunikační strategii a jak ji průběžně zdokonalovat
- vytvořit účinný reklamní text
- zjistit, co motivuje cílovou skupinu k nákupu
- rozpoznat a aplikovat jednotlivé publicistické styly
- vytvářet profesionální sazbu do tištěných médií formou vlastního časopisu
- dělat dokonalé reklamní fotografie
- natáčet profesionální video (na mobilu i kamerou) a jak na jeho postprodukci
- moderovat v rádiu a v televizi
- používat asertivní techniky v komunikaci
- správně zacházet s hlasem a artikulovat
- zvládnout trému při vystoupení
- skvěle komunikovat v cizím jazyce od rodilých mluvčích (angličtina)
- efektivně používat psychologii prodeje

ADRESA ŠKOLY
Matrosovova 833/14
Ostrava – Mariánské Hory
709 00
KONTAKT
JSME TADY PRO TEBE
V pátek
8:00 – 12:00
Pro uchazeče
Nepřehlédni
Naše projekty
